Početak prikazivanja filma: 22.02.2018
Glumci: Adrian Mcloughlin, Jeffrey Tambor, Steve Buscemi
Režiser: Armando Iannucci
Distributer: MCF MNE doo

Dostupne verzije

• Digital 2D

Sadržaj

Politički život Sovjetskog Saveza tokom 50-ih godina dobija crnohumornu formu u novom filmu „Staljinova smrt“, majstora političke satire Armanda Ianučiija. Ova ekranizacija francuskog stripa La mort de Staline stavlja u fokus političke mahinacije i previranja posle smrti nekadašnjeg sovjetskog lidera Josifa Visarionoviča Staljina i prikazuje ih na najzabavniji mogući način. Radnja filma se odvija u Moskvi, 1953. godine. Nakon smrti sovjetskog diktatora Staljina, slijedi kompletni haos u vrhu vlasti, kao i borba za upražnjenu poziciju. Među moćnicima koji započinju nadmetanje za prevlast su Georgij Maljenkov, Nikita Hruščov i šef policije Lavrentij Berija. Dok oni prave pometnju, svađaju se i zabijaju jedni drugima nož u leđa, ko vodi državu? Kombinujući intrigu i napetost sa parodijom, ova drska komedija obećava odličnu zabavu, bar sudeći po izvanrednoj glumačkoj postavi u kojoj su Džefri Tambor, Stiv Bušemi, Rupert Frend, Džejson Ajzaks i Sajmon Rasel Bil, koji stvaraju urnebesnu atmosferu kakvu imaju najbolje engleske komedije. Ianučiju su saradnici u stvaranju ove priče bili Dejvid Šnajder i Ian Martin. Film „Staljinova smrt“ je premijerno prikazan na Filmskom festivalu u Torontu, kada je dobio vrlo pozitivne kritike medija i filmskih kritičara. Uprkos međunarodnom uspjehu, u Rusiji je ovaj film izazvao velike kontroverze, zbog čega je i zabranjeno njegovo prikazivanje.

Vremenski raspored svih projekcija

Izvinite, trenutno nema projekcija za ono što ste odabrali.
Rezervacija Kupovina na licu mjesta Rezervacija nije moguća.