Početak prikazivanja filma: 02.04.2015
Glumci: Vin Diesel, Paul Walker, Tyrese Gibson, Michelle Rodriguez, Ludacris, Dwayne Johnson, Jason Statham
Režiser: James Wan
Distributer: Taramount film d.o.o.

Dostupne verzije

• Digital 2D

Sadržaj

Nastavljajući globalne podvige u ovoj nezaustavljivoj franšizi zasnovanj na brzini, Vin Dizel, Pol Voker i Dvejn Džonson predvode povratničku ekipu glumaca u filmu “Paklene ulice 7”, dok je Džejms Van režirao poslednje poglavlje izuzetno uspješnog serijala.
“Ja nemam prijatelje. Ja imam porodicu.” Ove riječi predstavljaju srž franšize “Paklenih ulica”, kako za odani tim likova na ekranu i grupe glumaca, tako i za filmadžije i ekipu koja se zbližila poput porodice snimajući sedam filmova zajedno. Prije 15 godina, niko nije mogao da predvidi da će sudbina ove priče o grupi uličnih vozača iz L.A. postati jedna od najpopularnijih i najdugotrajnijih filmskih serijala svih vremena.
Sada, “Paklene ulice 7” stižu kao vrhunski poduhvat ove sage – najveći i najbolji film iz ovog serijala koji ispunjava sva očekivanja. Sa porodicom čvrsto ukorijenjenom u njegovoj srži, ovaj serijal je evoluirao u kamen temeljac za filmsku publiku koja prati ove neodoljive likove čija putovanja nastavljaju da otključavaju i otkrivaju iznenađujuće emotivne dubine.
U sedmom dijelu, ova ekipa će krenuti na put oko svijeta zbog jedne posljednje zajedničke vožnje u njihovoj najemotivnijoj avanturi koja prkosi gravitaciji.
“Paklene ulice 7” nastavljaju priču godinu dana pošto se Domova i Brajanova ekipa vratila u SAD sa pomilovanjima. Vidimo ih kako se privikavaju na život sa prave strane zakona, ali Dom je dobio nadrealni kvalitet. Dom očajnički pokušava da se ponovo poveže s Leti, Brajan se muči da navikne na život u predgrađu sa Mijom i njihovim sinom, dok Tež i Roman slave soju slobodu živeći životom plejboja. Mimo njihovog znanja pojavila se opasnost u vidu hladnokrvnog britanskog plaćenog ubice koji želi da izmiri račune. Svoju vladavinu terora započeće brutalnim ubistvom Hana u Tokiju i pokušajem ubistva Hobsa u L.A.-u. Dekard Šo će sistematski juriti one koji su sredili njegovog mlađeg brata Ovena prilikom poslednje misije.
Kad Šo digne u vazduh Toretovu kuću, Dom će morati da se okrene visokom vladinom operativcu za pomoć. Jedina nada naših heroja jeste da ponovo sjednu za volan i obezbijede genijalni prototip uređaja za praćenje za američki vladu. Zauzvrat oni će ga upotrebiti da pronađu “duha”, odnosno Šoa, prije nego što ponovo nekog ubije. I dok formiraju najskladniju grupu do sad Dom, Brajan, Hobs, Leti, Roman, Tež i Mija će se suočiti s najvećom opasnošću u dalekom Abu Dabiju i Azerbejdžanu, kao i na poznatim ulicama koje nazivaju domom.

Vremenski raspored svih projekcija

Izvinite, trenutno nema projekcija za ono što ste odabrali.
Online kupovina, Rezervacija Online kupovina, Rezervacija nije moguća. Kupovina na licu mjesta Rezervacija nije moguća.